zaterdag 27 juli 2013

5 Methoden om meer tijd op het schrijven

[Doe meer tijd op het schrijven Clock] "Het is niet een dagelijkse toename, maar een dagelijkse daling. Hack weg bij de bijkomstigheden. "- Bruce Lee
Je bent uitgeput. De tijd lijkt altijd te zijn vluchtig en je doelen - het schrijven, zaken, en familie - lijken verder weg dan ooit.
Werk slimmer, niet harder door het elimineren - zelfs hacken - de bijkomstigheden, zodat u zich kunt richten op wat belangrijk is: uw doelstellingen. Dit is geen bezuinigen om te beknibbelen op de kwaliteit strategie. Het gaat over het verhogen van uw waarde door efficiënt en effectief werken.






Maak je klaar want we staan ​​op het punt om meer tijd op je klok, zodat je dichter bij het bereiken van uw schrijven doelen kan krijgen.
5 Time Savers

    
Prioriteiten stellen - familie, teamleden, vrienden - soms lijkt het alsof je het uitvoeren van tientallen taken die sap up uur van uw tijd voor iedereen, maar u! Toen ik voelde me als dit me overkwam, ik geherwaardeerd wat ik deed met mijn dag en geprioriteerd. Ik vond dat veel van die taken bracht weinig waarde aan de tafel, maakt me verder weg van mijn doelen. Prioritering is koning in time management. Bepaal de volgorde om te gaan met taken op basis van hun relatieve belang en de waarde. Vraag jezelf af, "Is het waarde te geven?" Als het niet leveren van enige waarde, volledig te elimineren het aan vrije tijd voor dingen die te doen.

    
Delegate - Misschien heb je ook bereid om anderen te helpen bent of je bent een vast geloof in de filosofie, "Als je wilt dingen gedaan, je hebt om ze zelf te doen." Loslaten - geven de controle. Niet alles hoeft je aandacht en je moet je grenzen kennen. Delegeren de taak aan iemand anders door te evalueren of de persoon inderdaad uw hulp nodig hebt of als u over de nodige vaardigheden en middelen om het te doen op een efficiënte manier. In het schrijven, kunt u delegeren door iemand anders te vragen om uw artikelen nagelezen en zelfs overwegen het gebruik van een kwaliteit ghost writer om uw artikelen te schrijven.
    
    
Handvat Things Zodra - Ik ben makkelijk begraven in e-mail elke dag en ik weet hoe makkelijk het is om verstrikt raken in het creëren van een ingewikkeld systeem om het te beheren. KISS: Keep It Simple Stupid. Organiseer een eenvoudig systeem om de workflow te beheren, zodat wanneer u een taak uit te voeren, zoals het beoordelen van uw e-mail, stel een tijdsbestek en houd jezelf om het. Doorslaggevend zijn, gaan na het maken van een beslissing, en om het te laten werken absoluut - niet terug te kijken. Vertrouw op uw beslissingen - je hebt belangrijkere dingen gekregen.
    
    
Just Say No - Ik hou een open deur beleid voor mijn team om vragen te stellen, feedback geven, of mij te informeren over alles wat ik moet weten. Voor een lange tijd, ik voelde dat open deur betekende dat ik moest de hele tijd dat ik in mijn kantoor ontvankelijk voor zijn. Het resultaat was zo veel voetverkeer in en uit mijn kantoor, dat ik overwogen of ik zou hebben om het tapijt te vervangen. Toen kreeg ik slim: Doe de deur dicht, wijzen 'bezoekuren, "en leren hoe om te zeggen" nee "constructief. Geen behoefte om agressief over. Respecteer jezelf en de ander door hen te tonen hoe de niet-prioritaire onderbrekingen van invloed op de waarde die u maakt.
    
    
Accepteer Imperfection - Zoals Salvador Dali zette, "Heb geen angst voor perfectie, zul je nooit bereiken." Het is makkelijk om zo verstrikt in herschrijven, herziening, tweaken, enz., dat je uiteindelijk meer tijd in beslag dan was nodig. Denk aan de 80:20 regel die stelt 80% van uw meetbare resultaten komen uit 20% van de taken die u uitvoert. Maximaliseren dat 20% door het instellen van tijdslimieten op middellange prioritaire taken, het minimaliseren van de totale tijd die u neemt om bijkomstige of routinematige taken uit te voeren, en maatregelen te nemen (zie het vorige punt "Handle Dingen Once").
Er zijn een TON meer strategieën die ik zou graag met u delen, maar dan zouden we hier de hele dag, ik ga over mijn tijdslimiet om deze post te schrijven, en je zou in over uw hoofd. Begin met het bijhouden van wat je op dit moment tijd doorbrengen op - taken, onderbrekingen, pauzes, enz. - om u te helpen prioriteren, delegeren, zijn slagvaardiger, "nee" zeggen als je klaar bent, en helpen actie te ondernemen in minder tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten